Czy Twoja firma potrzebuje strony internetowej?

Dzisiejszy świat otwiera nam drogę wielu możliwości w kontekście rozwoju firmy. Stawia również wyzwania, aby biznes był na czasie oraz był widoczny dla różnych grup osób, by wciąż zdobywać popularność i. Każdy przedsiębiorca nieustannie musi działać i dbać o swoich klientów. W biznesie można przyjąć dwie drogi. Od właściciela zależy czy skupia się bardziej na zdobyciu nowych zainteresowanych czy zadba o aktualną bazę stałych klientów.
Czy Twoja firma potrzebuje strony internetowej?
Spójrzmy na to inaczej. Planujesz robić remont, potrzebujesz fachowca, który ułoży panele w salonie. Gdzie w pierwszej chwili szukasz pomocy? Właśnie w Internecie. Przeglądasz lokalne ogłoszenia, bez większych informacji. Nie zobaczysz efektów pracy ani opinii klientów. Czy jesteś w stanie zaufać takiej osobie i zatrudnić? Można to porównać do salonów fryzjerskich i kosmetycznych. Widząc zdjęcia wykonanej usługi jesteś w stanie ocenić zdolności i możliwości specjalisty.
Wiele osób sprzedających bądź oferujących dane usługi nie posiada własnej strony internetowej czy fanpage’u. To bardzo utrudnia odszukanie eksperta w danej dziedzinie. Jeśli ktoś nie promuje swoich usług, to świat nie dowie się o nim. Taki przedsiębiorca nie rozwinie swojego biznesu.
Promowanie swojej marki poprzez fanpage jest dobre, lecz bardziej nastawione na stałych klientów, którzy na bieżąco przeglądają nowe zdjęcia, efekty, głosują w konkursach i wygrywają bony. Nie każda osoba ma dużo chęci, by przeglądać wpisy od początku założenia firmy .Strona internetowa pozwala zamieścić wszystko w jednym miejscu. Nie ma też przeciwwskazań, aby prowadzić oby dwie rzeczy. Przecież najważniejsza jest relacja z klientem.
Co potrzebne jest dla uruchomienia strony www?
Należy zapoznać się z ofertą serwerów i wybrać odpowiedni plan dla swojego biznesu. Potrzebna jest także domena. Tutaj warto się zastanowić nad wybraniem odpowiedniego rozszerzenia. Każde z nich mogą wskazywać na dziedzinę posiadanej domeny. Należy się tym sugerować, gdyż końcówka będzie kojarzyć się z Twoim adresem i firmą.
Jaką domenę wybrać?
Jak najbardziej można skorzystać z bardzo popularnych końcówek typu .pl czy .com. W domenach doszło do wielu zmian i nowości. Wiele osób stawia na nowoczesne rozszerzenia. Szczególnie to rozwiązanie jest modne wśród startupów. Poniżej przygotowaliśmy ciekawe propozycje dla różnych branż:
- domeny regionalne - są przeznaczone dla przedsiębiorców działającym na lokalnym rynku. W szczególności mowa tu o lokalach gastronomicznych, hoteli czy obiektów zapewniających rozrywkę.
- .baby - dedykowana końcówka dla osób lub firm związanych ze światem lub przemysłem dziecięcym. Mogą to być szpitale, pielęgniarki, lekarze, organizacje non-profit związaną z dziećmi czy przedsiębiorstwa detaliczne.
- .cafe - Marzysz by Twoja mała kawiarnia stała się bardziej popularna? Sugerujące rozszerzenie z pewnością przyciągnie nowych klientów. Domena .cafe jest odpowiednia także dla restauracji, basistów, firm szkoleniowych, firm sprzedających akcesoria do kawy, czy blogów i for o tej tematyce.
- .diet - Zdrowie i odpowiednie odżywianie jest w modzie i nieustannie spotykamy się różnorodnymi poradami dotyczące produktów i nawyków żywieniowych. Domena .diet nie jest przeznaczona tylko dla autorów blogu o odżywianiu, lecz także trenerów fitness, dietetyków i osób prowadzących gabinety odnowy biologiczne. Twój biznes może rozrastać się.
- .bike - Mamy też coś dla fanów jednośladów. Jeśli Twoja firma posiada w sprzedaży sprzęt rowerowy, motocyklowy, odzież rowerową czy jest to wypożyczalnia, to jest to domena dla Ciebie. Pod tą końcówkę może również być zarejestrowana organizacja rajdów i zawodów rowerowych, blogi czy fora kolarskie.
Mamy nadzieję, że dzięki przykładom wykorzystania różnych domen otworzysz się na zaistnienie w Internecie i rozwiniesz się Ty i Twoja marka. Może wpadłeś teraz na dobry pomysł z wyborem odpowiedniej domeny? Wiele innych, również ciekawych rozszerzeń możecie znaleźć pod tym linkiem.