2020-01-16 4 minuty czytania

Czy Twoja firma potrzebuje strony internetowej?

Zdjęcie do artykułu

Dzisiejszy świat otwiera nam drogę wielu możliwości w kontekście rozwoju firmy. Stawia również wyzwania, aby biznes był na czasie oraz był widoczny dla różnych grup osób, by wciąż zdobywać popularność i. Każdy przedsiębiorca nieustannie musi działać i dbać o swoich klientów. W biznesie można przyjąć dwie drogi. Od właściciela zależy czy skupia się bardziej na zdobyciu nowych zainteresowanych czy zadba o aktualną bazę stałych klientów.

Czy Twoja firma potrzebuje strony internetowej?

Spójrzmy na to inaczej. Planujesz robić remont, potrzebujesz fachowca, który ułoży panele w salonie. Gdzie w pierwszej chwili szukasz pomocy? Właśnie w Internecie. Przeglądasz lokalne ogłoszenia, bez większych informacji. Nie zobaczysz efektów pracy ani opinii klientów. Czy jesteś w stanie zaufać takiej osobie i zatrudnić? Można to porównać do salonów fryzjerskich i kosmetycznych. Widząc zdjęcia wykonanej usługi jesteś w stanie ocenić zdolności i możliwości specjalisty.

Wiele osób sprzedających bądź oferujących dane usługi nie posiada własnej strony internetowej czy fanpage’u. To bardzo utrudnia odszukanie eksperta w danej dziedzinie. Jeśli ktoś nie promuje swoich usług, to świat nie dowie się o nim. Taki przedsiębiorca nie rozwinie swojego biznesu.

Promowanie swojej marki poprzez fanpage jest dobre, lecz bardziej nastawione na stałych klientów, którzy na bieżąco przeglądają nowe zdjęcia, efekty, głosują w konkursach i wygrywają bony. Nie każda osoba ma dużo chęci, by przeglądać wpisy od początku założenia firmy .Strona internetowa pozwala zamieścić wszystko w jednym miejscu. Nie ma też przeciwwskazań, aby prowadzić oby dwie rzeczy. Przecież najważniejsza jest relacja z klientem.

Co potrzebne jest dla uruchomienia strony www?

Należy zapoznać się z ofertą serwerów i wybrać odpowiedni plan dla swojego biznesu. Potrzebna jest także domena. Tutaj warto się zastanowić nad wybraniem odpowiedniego rozszerzenia. Każde z nich mogą wskazywać na dziedzinę posiadanej domeny. Należy się tym sugerować, gdyż końcówka będzie kojarzyć się z Twoim adresem i firmą.

Jaką domenę wybrać?

Jak najbardziej można skorzystać z bardzo popularnych końcówek typu .pl czy .com. W domenach doszło do wielu zmian i nowości. Wiele osób stawia na nowoczesne rozszerzenia. Szczególnie to rozwiązanie jest modne wśród startupów. Poniżej przygotowaliśmy ciekawe propozycje dla różnych branż:

  • domeny regionalne - są przeznaczone dla przedsiębiorców działającym na lokalnym rynku. W szczególności mowa tu o lokalach gastronomicznych, hoteli czy obiektów zapewniających rozrywkę.
  • .baby - dedykowana końcówka dla osób lub firm związanych ze światem lub przemysłem dziecięcym. Mogą to być szpitale, pielęgniarki, lekarze, organizacje non-profit związaną z dziećmi czy przedsiębiorstwa detaliczne.
  • .cafe - Marzysz by Twoja mała kawiarnia stała się bardziej popularna? Sugerujące rozszerzenie z pewnością przyciągnie nowych klientów. Domena .cafe jest odpowiednia także dla restauracji, basistów, firm szkoleniowych, firm sprzedających akcesoria do kawy, czy blogów i for o tej tematyce.
  • .diet - Zdrowie i odpowiednie odżywianie jest w modzie i nieustannie spotykamy się różnorodnymi poradami dotyczące produktów i nawyków żywieniowych. Domena .diet nie jest przeznaczona tylko dla autorów blogu o odżywianiu, lecz także trenerów fitness, dietetyków i osób prowadzących gabinety odnowy biologiczne. Twój biznes może rozrastać się.
  • .bike - Mamy też coś dla fanów jednośladów. Jeśli Twoja firma posiada w sprzedaży sprzęt rowerowy, motocyklowy, odzież rowerową czy jest to wypożyczalnia, to jest to domena dla Ciebie. Pod tą końcówkę może również być zarejestrowana organizacja rajdów i zawodów rowerowych, blogi czy fora kolarskie.

Mamy nadzieję, że dzięki przykładom wykorzystania różnych domen otworzysz się na zaistnienie w Internecie i rozwiniesz się Ty i Twoja marka. Może wpadłeś teraz na dobry pomysł z wyborem odpowiedniej domeny? Wiele innych, również ciekawych rozszerzeń możecie znaleźć pod tym linkiem.

Ikona Skopiowano link do schowka
Klienci cal.pl AGORA
Klienci cal.pl CONSDATA
Klienci cal.pl Lazienka Plus
Klienci cal.pl Uniwersytet Szczecinski
Klienci cal.pl ZUT
Klienci cal.pl Koleje Wielkopolskie
Klienci cal.pl Koral Lody
Tło dla domen
...więcej niż hosting_