Instrukcja tekstowa (2 sposoby)
SPOSÓB 1 – PRZEZ POCZTA.CAL.PL
Po zalogowaniu się na poczta.cal.pl proszę kliknąć w opcję ustawienia w prawym-górnym rogu:
Następnie, proszę rozwinąć prawe menu oraz wejść w opcję „Wiadomości urlopowe”:
pojawi się nam ekran z ustawieniami wiadomości urlopowych w którym musimy ustawić:
- Tytuł wiadomości urlopowej
- kodowanie (ustawiamy UTF-8)
- Typ wiadomości zostawiamy text/plain
- Częstotliwośc odpowiedzi zostawiamy domyślnie 2 days
- Tutaj wpisujemy treść naszej odpowiedzi
- Ustawiamy porę oraz datę od kiedy mają obowiązywać wiadomości urlopowe
- tutaj ustawiamy do kiedy mają być aktywne odpowiedzi urlopowe
Na końcu klikamy w „Ustaw wiadomość urlopową” po czym otrzymamy komunikat potwierdzający utworzenie wiadomości urlopowej:
2 sposób – przez panel.cal.pl:
Dla przykładu ustawimy wiadomość urlopową na skrzynkę:
firma@michaelpol.cal.pl
Wchodzimy w naszą domenę:
Następnie w opcję „Wiadomości urlopowe”
potem klikamy „Ustaw wiadomość urlopową”
Musimy ustawić odpowiednie okna:
Konto – podajemy konkretną skrzynkę na której chcemy ustawić wiadomość urlopową
Wiadomość – wpisujemy treść jaka ma być odbijana
Początek urlopu – ustawiamy od kiedy dana wiadomość ma obowiązywać
Koniec urlopu – ustawiamy do kiedy dana wiadomość ma obowiązywać
Na końcu klikamy „Modyfikuj”
Po stworzeniu odpowiedzi zobaczymy taki wpis:
A tak wygląda wiadomość urlopowa w praktyce po napisaniu maila na firma@michaelpol.cal.pl
MODYFIKACJA WIADOMOŚCI URLOPOWYCH
Aby zmienić swoją wiadomość urlopową wchodzimy w opcję „Wiadomości urlopowe” , po czym zobaczymy wszystkie nasze wpisy. Przy wybranym wpisie klikamy w „Modyfikacja„:
Następnie jesteśmy w stanie zmienić treść wiadomości urlopowej jak i zakres jej obowiązywania. Po wszystkim klikamy w „Modyfikuj„:
USUNIĘCIE WIADOMOŚCI URLOPOWYCH
Aby usunąć dodany wcześniej wpis wchodzimy w „Wiadomości urlopowe„, przy wybranym wpisie zaznaczamy checkbox-a a następnie klikamy w „Usuń zaznaczone„:
po tej operacji zobaczymy okno z wpisami gdzie naszego już nie będzie: