1. Założenie skrzynki mailowej :
proszę wejść w opcję „Zarządzanie pocztą E-mail” a następnie w opcję „Konta E-mail”:
Teraz wśród listy aktualnych skrzynek pocztowych proszę kliknąć w przycisk „Utwórz konto” :
Teraz wystarczy tylko wpisać nazwę adresu email który chcemy utworzyć:
Jako potwierdzenie dostaniemy taki komunikat:
2. Usunięcie skrzynki mailowej :
Wśród listy naszych skrzynek, proszę zaznaczyć dany adres email (checkbox po lewej), wyżej pojawi się dodatkowe menu a następnie proszę kliknąć „Usuń”:
Na końcu proszę jako potwierdzenie kliknąć „Usuń”
3. Zmiana hasła skrzynki pocztowej:
Aby zmieć hasło proszę wśród listy adresów email kliknąć w ikonkę plusa przy adresie email (na screnie jest widoczna jako minus), rozwinie się menu danej skrzynki z którego proszę kliknąć w „Zmiana hasła/nazwy użytkownika”:
W tej opcji należy wpisać swoje nowe hasło i kliknąć „Zapisz”: