Filtry Spam pozwalają nam na bardziej szczegółowe dostosowanie naszych preferencji reguł anty spamowych. Jeżeli chcesz ustawić pewne reguły to wejdź w opcję „Filtr SPAM” w panel.cal.pl.
Pokaże Ci się formularz z opcjami do ustawienia:
- Możemy ustawić konkretny adres mailowy z którego nie będziemy otrzymywać wiadomości
- Blokujemy wszystkie adresy mailowe z danej domeny (naszym przypadku wiadomości np. z biuro@kowalski.cal24.pl, firma@kowalski.cal24.pl, adam@kowalski.cal24.pl, sklep@kowalski.cal24.pl zostaną zablokowane)
- Zablokuje każdą wiadomość, która zawiera to słowo. UWAGA ! Jak jest napisane w komunikacie niżej należy uważać z dodawanymi słowami gdyż nie umiejętny dobór słów może nam zablokować sporą część wiadomości np. wpisanie słowa „nie” może zablokować każdą wiadomość z które będzie miało słowo: niepotrzebny , pranie, spanie, kochanie . . . itd.
- Blokuje wszystkie wiadomości, które mają pojemność większą niż wpisana w tym oknie
- Uruchamiamy uniwersalny schemat, który blokuje większość erotycznych treści
- Wybieramy co ma się dziać ze spamem . . . Drop Email – oznacza usunięcie wiadomości spamowej | Wyślij do katalogu spamu – spowoduje przeniesienie wiadomości do folderu spam ale jej nie usunie
Po ustawieniu jakiejkolwiek reguły klikamy „Blokuj„.
W przypadku pkt. 5 klikamy w przycisk „Zablokuj” – na screnie jest napisane Odblokuj ponieważ na nim filtr jest już włączony
Każda reguła po zapisaniu będzie widoczna jako rekord w oknie „Filtr”