Opcja catch all określa co się dzieje z wiadomością, która zostanie wysłana na nieistniejący adres email z danej domeny. Może się tak zdarzyć gdy ktoś wykona literówkę i wyśle wiadomość na nieistniejący adres: np. zamiast na adam@cal.pl wyśle na adan@cal.pl. Wtedy może zostać poinformowany, że taki email nie istnieje, wiadomość może zostać przekierowana na inny wskazany adres lub może zostać skasowana.
PRZYKŁAD UTWORZENIA USŁUGI:
Do przykładu użyjemy domeny kowalski.cal24.pl.
W głównym menu panel.cal.pl wchodzimy w wybraną domenę:
następnie w opcję „Usługa catch all„:
Wybieramy jedną z opcji:
Fail – zaznaczenie tej opcji spowoduje poinformowanie nadawcy wiadomości o tym, że nie ma takiego adresu email
Ignore – wiadomość nadawcy zostanie zignorowana i usunięta
Adres – w tej opcji możemy ustawić przekierowanie podając inny adres na który mają być przekierowywane wiadomości – zalecamy rozwagę z wybieraniem tej opcji gdyż może ona spowodować otrzymywanie dużej ilości spamu (w screnie poniżej każda błędnie zaadresowana wiadomość zostanie przekierowana na adres biuro@maciejewicz.cal24.pl)
po wybraniu odpowiedniej opcji należy kliknąć „Aktualizuj„.