Jest to funkcja, która automatycznie odpowiada na każdą otrzymaną wiadomość ustalonym wcześniej schematem.
Tworzenie autorespondera:
Dla przykładu utworzymy autoresponder dla skrzynki:
firma@michaelpol.cal.pl
Wchodzimy najpierw na swoją domenę:
potem w opcję „Autorespondery”
klikamy w opcję „Załóż nowy autoresponder”
i w odpowiednich opcjach wpisujemy:
Adres respondera – dodajemy przedrostek do swojego adresu mailowego
Wiadomość respondera – Tutaj wprowadzamy treść jaka ma być wysyłana do każdego nadawcy wiadomości
opcjonalnie możemy zaznaczyć opcję „Wyślij kopie (CC) do:” oraz w oknie wpisać adres, dzięki czemu otrzymamy kopię wiadomości na wskazany adres mailowy
Na końcu klikamy w „Załóż„.
MODYFIKACJA AUTORESPONDERA
Aby zmienić autoresponder wystarczy tylko wejść w opcję „Autorespondery” -> kliknąć w „Modyfikacja” przy utworzonym wcześniej wpisie:
po czym pojawi się okno autorespondera , po zmianie komunikatu na inny klikamy „Modyfikuj„:
USUNIĘCIE AUTORESPONDERA
Aby usunąć autoresponder wystarczy tylko wejść w opcję „Autorespondery” , zaznaczyć checkbox po prawej stronie oraz kliknąć „Usuń zaznaczone„.