Proformy w cal.pl są wystawiane automatycznie na podstawie danych zamieszczonych w Centrum Klienta, w zakładce ’Twoje dane’ > ’Dane teleadresowe’.
Zdarzają się jednak sytuacje, w których po wystawieniu proformy konieczna jest zmiana danych. W takiej sytuacji wystarczy skontaktować się z nami mailowo — napisz wiadomość na adres kontakt@cal.pl.
W treści wiadomości podaj:
- numer proformy, której dotyczy zmiana,
- nowe dane, które mają znaleźć się na dokumencie.
Nasz zespół przygotuje poprawioną wersję dokumentu i prześle Ci ją ponownie.
Ważne: zmiana danych w Centrum Klienta a wystawiona proforma
Jeśli zmieniłeś dane w zakładce ’Twoje dane’ > ’Dane teleadresowe’ po tym, jak została wystawiona proforma, nowe informacje nie zaktualizują się automatycznie na już istniejącym dokumencie.
W takim przypadku należy również napisać do nas maila. Przegenerujemy aktualną proformę z właściwymi danymi.
Kolejne dokumenty (nowe proformy) będą już wystawiane na podstawie uaktualnionych danych z Twojego konta.