Jest to funkcja, która automatycznie odpowiada na każdą otrzymaną wiadomość ustalonym wcześniej schematem.
Tworzenie autorespondera:
Aby utworzyć autoresponder proszę zalogować się na panel.cal.pl i wejść w opcję „Zarządzanie pocztą email” a następnie w „Autorespondery”:
Teraz proszę kliknąć w „UTWÓRZ AUTORESPONDER”:
Teraz w odpowiednie rubryki wpisujemy:
Adres autorespondera – tutaj wpisujemy adres mailowy na który mamy założyć autoresponder
Przedrostek tematu – będzie to tekst wklejony na początek tematu odpowiedzi np. Automatyczna odpowiedź, autoresponder
Kodowanie odpowiedzi – zostawiamy standardowe kodowanie czyli UTF-8
Content-Type – tak samo zostawiamy standardowe kodowanie text/plain
Częstość odpowiedzi – pozostawiamy wartość domyślną
Wiadomość respondera – wpisujemy treść autorespondera
Wyślij kopię DW do – możemy opcjonalnie wpisać inny swój email na który będzie przesyłana kopia autorespondera
Modyfikacja autorespondera:
aby zmodyfikować istniejący już autoresponder to proszę kliknąć w opcję „Modyfikuj”:
Następnie otrzymamy wypełnioną przez nas formatkę, wystarczy ją zmienić/poprawić a na końcu kliknąć „zapisz”
Usunięcie autorespondera:
Aby usunąć autoresponder, proszę zaznaczyć dany autoresponder (checkbox na lewo), pojawi się menu w którym proszę kliknąć „Usuń”